Blog despre Transnistria

15, ianuarie, 2008

Noi si rmn

Filed under: Uncategorized — solonica @ 7:32 am

Regiunea transnistreană este problema fiecărui basarabean în parte. Din păcate, mulţi dintre compatrioţii noştri nu cunosc nici măcar dimensiunile geografice ale acestei regiuni, nu „prea” ştiu cine populează acest petec de pământ şi care suntharta Transnistria problemele care persistă „acolo” de-a lungul a aproape două decenii.

Acest blog este pentru cei care doresc să afle câte ceva despre „lumea” de peste Nistru. Ar trebui să fie parte din noi dar, din păcate, merge paralel cu ceea ce se numeşte Republica Moldova. Poate această încercare va fi un pas de pitic în apropierea celor două părţi. Posibil, e o tentativă temerară şi poate fi interpretată ca dorinţa de a măsura marea cu degetul, dar cel puţin pentru aceasta nu voi crea ministere ce operează cu promisiuni care să ţină oamenii în aşteptare şi nu voi folosi formule matematice de genul 5+2. Sunt un simplu om care vrea să facă lucruri simple, ceea ce îi încurajez pe toţi basarabenii şi nu doar… Cunoaşteţi mai mult despre autoproclamata rmn.

8 comentarii »

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Comentariu de Mr WordPress — 15, ianuarie, 2008 @ 7:32 am

  2. ei, hai ca m-ai intrigat deja. Vei avea cumva si feature despre oamenii de acolo? ca asta m-ar interesa mai mult. si inca ceva: de ce ai luat acolo intre ghilimele si inca cu bold?

    Comentariu de veronescu — 15, ianuarie, 2008 @ 9:15 am

  3. interesant…iaka am fost de mai multe ori pe akolo…si mi s-o parut ca ma intorc in timp..cel putzin Tighina sau Dubasariul…Chiar si tiraspolul…:)

    Comentariu de fcmungheni — 15, ianuarie, 2008 @ 12:05 pm

  4. e o tema destul de interesanta pentru mine el putin, dar cred ca e cam dificila, tinanad cont e faptul ca verificarea informatiei sau obtinerea ei pe teren este destul de delicat, si chiar alunecoasa.

    Comentariu de disident — 15, ianuarie, 2008 @ 12:07 pm

  5. hei imi place mult blog-ul tau si despre ce iti propui sa scrii in el. Am sa citesc cu interes. Succes

    Comentariu de expolicy — 15, ianuarie, 2008 @ 12:08 pm

  6. e bunuţă tema ta şi cam complicată aşa că scrie şi tu cât poţi de simplu ca să ne luminezi pe unii dintre noi despre acest locuşor minunat. baftă

    Comentariu de lungudiana — 15, ianuarie, 2008 @ 12:52 pm

  7. Bravo tie ca ai ales o tema interesanta si pu’in abordată aici în Moldova. Ştii, am observat că chiar mai multe materiale despre Transnistria poţi citi în presa străină decît la noi, cei care chiar ar trebui să se îngrijoreze de ţara lor. Îţi urez baftă şi scuze de întîrziere, dar te-am ţinut în suspans, nu?

    Comentariu de Maria Arama — 18, ianuarie, 2008 @ 11:32 am

  8. Succes,in ceea ce faci!Mai ales este dificil pentru „Identitatea” lor,mai inteleg ei ce a fost in 92,sau mai mult inteleg din toate astea „русофоны” care au, cat de cat „provizoriu” o tara,si chiar daca au o tara, de ce au nevoie de pasapoarte moldovenesti (sau rusesti) mai sunt multe de spus……………

    Comentariu de Reality — 17, iulie, 2009 @ 5:39 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.